باز گشت سفارش

مشتریان عزیز می توانند کالا را از طریق «پست جمهوری اسلامی» به صندوق پستی ما به صورت «پس‌کرایه»(کرایه در مقصد) ارسال نمایند. در صورتی که هزینه بازگشت را پرداخت نموده اید، رسید را همراه با محصول ارسال نمایید تا ما هزینه مرسوله را به شما بازگرداند. همچنین تا زمان رسیدن کالا به دست ما، کد رهگیری مرسوله را نزد خود نگه دارید.
پس از دریافت کالا  پیامکی جهت اطلاع رسانی و «تأیید رسیدن کالا»، برای مشتری ارسال می شود. جهت بازگشت کالا، توجه داشته باشید که در صورت عدم هماهنگی، لانترنا هیچ گونه تعهدی در رسیدگی نخواهد داشت.
کالا باید به صورت کامل همراه بسته بندی و تمامی متعلقات برگشت داده شود.

پیش از بازکردن کالا مشخصات جعبه محصول را با دقت مطالعه نموده تا با محصولی که در سفارش خود انتخاب کرده اید، مطابقت داشته باشد.در مواردی مانند مغایرت "مدل، رنگ، ظرفیت ،گارانتی درج شده در سفارش و هر مغایرتی که پیش از باز کردن کالا مشخص می باشد" باید از باز کردن بسته بندی خودداری نموده و طی حداکثر 24 ساعت اقدام به بازگشت محصول نمایید. در صورت فراهم نبودن شرایط بازگشت طی بازه زمانی حداکثر 24 ساعت (حتی روز های تعطیل) مغایرت را به پشتیبانی اطلاع دهد.پیش از باز کردن جعبه محصولات، توضیحات تولید کننده و یا شرایط گارانتی درج شده بر روی بسته بندی مطالعه گردد، چنانچه نصب توسط گارانتی از شرایط فعال شدن ضمانت نامه می باشد با گارانتی در تماس باشید.

بعد از باز کردن بسته بندی چنانچه مشخص گردید کالا دارای معایبی از جمله «شکستگی، خراشیدگی، روشن نشدن، پارگی، زدگی و..» (و هر مشکلی که بدون استفاده از دستگاه و در ظاهر و عملکرد اولیه محصول قابل تشخیص بوده) باشد؛ خریدار موظف است بلافاصله از زمان تحویل، طی حداکثر 24 ساعت اقدام به بازگشت محصول نموده یا در صورت میسر نبودن بازگشت طی بازه حداکثر 24 ساعت (حتی روز های تعطیل) موارد مورد نظر را به پشتیبانی اطلاع دهد.